אתם מציבים את עצמכם עם עוד המון נכסים בשוק הכי תחרותי בישראל. פרסום הנכס שלכם ביד 2 כן ייתן לנכס שלכם חשיפה – סטטיסטית זה לרוב יתבטא בפניות שלא יתקדמו. >>>> רבים מהמתעניינים ימהרו לפסול עוד בשלב צפיה במודעה עצמה לפני שפנו אליכם בכלל <<<< הקונה רואה עשרות נכסים , האם הנכס שלך בולט או נבלע בין כל הנכסים? נושא שיווק נכסים מצריך ידע מקצועי, מדויק ועלויות פרסום (ממומן) עם כתיבה, תמונות מושכות וסרטוני תדמית של הבית להמחשה אמיתית. שיבליטו את היתרונות של הנכס שלך על פני האחרים. לביצוע המשימה לא מספיקות פעולות בסיסיות. עוד דוגמא למקרה נפוץ: לבית שלך יש פרמטרים מדויקים לקונה שיש לו את התקציב הנכון והוא מחפש בית כמו שלך, אבל ברחוב אחר או בעיר קרובה. הוא יכול להיות הקונה המושלם, עם אישור עקרוני למשכנתא או מזומן לקניה ובאמת יודע להתקדם, אבל לא מכיר את הבית שלך. ע"י קידום אגרסיבי של הנכס במקומות הנכונים, קידום ממומן, קשרים עם לקוחות, רשימת תפוצה ושיתופי פעולה מבורכים עם משרדים אחרים – תוכל להשיג פי 7 תוצאות בחשיפה! מה שמגדיל משמעותית את הסיכוי למכירה. מי שסתם זורק נכסים ברשתות התוצאות יהיו בהתאם. ולסיכום: יש כ"כ הרבה נכסים מפורסמים – ושלכם צריך ממש לבלוט! הקונה טובע בנכסים..... עניין של הסתברות: כמה שיותר קונים עם יכולת קניה אמיתית יחשפו לנכס שלך > יגיע הבינגו! 83% נמכרו ע"י פירסום אגרסיבי ולא ביד 2 

אתי בן חיים מנהלת שיווק נדל"ן My Google business